Parim teenindus ja järelteenindus
Pikaajalised kogemused on muutnud meie oskused professionaalsuse standardiks, mille poole püüdlevad paljud meie konkurendid. Pingutame veelgi enam, leidmaks vastuse kliendi igale murele. Meie töö ei ole üksnes lahendada klientide probleeme, vaid teha nende tuju paremaks! Eristume konkurentidest, kui pakume oma kliendile positiivset elamust ja kogemust talle sobivate toodete ning tipptasemel teeninduse kaudu.
Strateegiliselt head müügikohad
Klientidele lähedal asuvad täisteeninduskeskused, kust jõuab vajaduse korral kiirelt ja mugavalt läbi käia kas või lõunapausi ajal.
Asjatundlikkus
Meie organisatsioonis töötavad kogenud spetsialistid, kes julgevad võtta vastutust tehtud töö kvaliteedi eest ja mõistavad pikaajalise kliendisuhte tähtsust
Meie väärtused
HOOLIME
Meie peamine eesmärk on kliendile lahenduse pakkumine. Iga esindust külastavat klienti võtame vastu kui oma külalist. Austame kliendi ja oma ettevõtte vara. Hoolitseme selle eest nagu see oleks enda oma.
OLEME ASJATUNDLIKUD
Oma teenusevaliku ja teadmistepagasiga oleme kliendi jaoks olemas kogu aeg. Meil on initsiatiivikad ja kogemustega töötajad. Tunneme rõõmu, kui saame pakkuda häid lahendusi.
Oleme kahe jalaga maa peal – mõtleme enne, kui kulutame.
OLEME AVATUD
Oleme suhtluses avatud ja läbipaistvad. Põhjendame alati oma ettepanekuid klientidele, väljendame end seejuures arusaadavas keeles. Meie ettevõttes on informatsioon kättesaadav kõigile.
ÜLETAME OOTUSI
Kuulame oma kliente ning pingutame, et vastata nende ootustele – soovime pakkuda rohkem, kui osatakse oodata. Olgu see sõbralikum suhtumine, parem ja kiirem teenindus, lisaväärtusega töö või oskus leida lahendusi ka väga raskes olukorras.
OLEME ÜKS MEESKOND
Igal meie esindusel on oma „hing“. Oleme tugevad üksi, kuid veel tugevamad meeskonnana. Peame oma tegevustes alati silmas kogu ettevõtte väärtusi ja huve. Teeme koostööd ühise eesmärgi nimel, toetame üksteist töös ja vabal ajal. Peame teineteisest lugu ja oleme