Opel Grandland X endisest võimsam ja täiustatum

11.09.2018

Opeli kompaktne linnamaastur on nüüd saadaval 180 hj otsesissepritsega turbomootori ja 8-käigulise automaatkäigukastiga

Rüsselsheim. Opeli stiilset Grandland X-i valikut täiustatakse uue tippklassi mootoriga. Sportlik linnamaastur saab endale uue otsesissepritsega turbobensiinimootori koos ülisujuva käiguvahetusega 8-käigulise automaatkäigukastiga. Üleni alumiiniumist PureTech-mootor ei ole mitte ainult suurepärase jõudlusega, vaid tänu tahmaosakeste filtriga heitgaaside ümbertöötlussüsteemile ka madala heitmetasemega. Grandland X-i 1,6-liitrine otsesissepritsega turbomootor koos start/stop funktsiooniga (kütusekulu[1],[2]: linnas 7,2-7,1 l/100 km, maanteel 5,0-4,9 l/100 km, kombineeritud tsüklis 5,8-5,7 l/100 km ja CO2 heide kombineeritud tsüklis 132-130 g/km) vastab juba praegu tulevasele Euro 6d-TEMP heitmestandardile.

Topeltnukkvõlliga neljasilindrilise mootori, millel on neli klappi silindri kohta, tippvõimsus on 133 kW/180 hj 5500 p/min juures ning maksimaalne pöördemoment 250 Nm on saadaval juba 1750 p/min juures. Erksa mootoriga on Grandland X-il ka märkimisväärne kiirendus, saavutades 0-100 km/h kiiruse vaid 8,0 sekundiga, tippkiirus on aga 222 km/h. Muutuv klapitõusu süsteem koos muutuva klapiajastusega võimaldab klappide avamise aega ja avatuse kestust reguleerida, vähendades sellega veelgi kütusekulu ja heitmetaset.

Uus tippmootor on saadaval ka luksusliku Ultimate-varustustasemega Grandland X-iga. Sportliku, ent elegantse linnamaasturi muudavad veelgi pilkupüüdvamaks 19-tollised kahevärvilised veljed ja hõbedased katusereelingud. Sõitjate heaolu eest hoolitsevad aga luksuslikud ergonoomilised istmed, Denon-helisüsteem ja arvukad juhiabi- ning teabe- ja meelelahutussüsteemid.

[1] Näitajad on saadud WLTP katsemeetodi tingimustes ja on võrdluseks NEDC-näitajateks konverteeritud.

[2] WLTP kombineeritud näitajad (ainult infoks; mitte segamini ajada ametlike NEDC-näitajatega): kütusekulu 8,0-7,1 l/100 km; CO2-heide 181-161 g/km.

Üles