Auris Hybrid 5d Hatchback 1.8 Hybrid Active e-CVT

Keretüüp Luukpära, 5 ust
Istekohti 5
Mootor 1,8 VVT-i Hybrid (136 hj) e-CVT
Kütus Hübriid (bensiin)
CO₂ 82 g/km
Kütusekulu 3.6 l / 100 km
Käigukast e-CVT
Veoskeem 4X2

Varustused

Metallikvärv
390 € (Sisaldub hinnas)
Follow Me Home’i funktsiooniga esituled

Kui juht otsustab selle öist ohutust suurendava praktilise funktsiooni aktiveerida, siis jäävad sõiduki esituled mootori väljalülitamise järel 30 sekundiks põlema, et valgustada teed koduukseni.

Esitulede väljalülitamise meeldetuletus
Puldiga kesklukustus
Tagaluugi avamine nupust
Analoogspidomeeter
Käsitsi kallutatav roolisammas
Käsitsi reguleeritav teleskooproolisammas
Elektriline roolivõimendi (EPS)

Elektriline roolivõimendi hõlbustab esirataste keeramist, vähendab kütusekulu ning muudab sõiduki kergemini kontrollitavaks, eriti väikesel kiirusel.

Käsitsi reguleeritav päevane/öine tahavaatepeegel
Staatilised juhised tahavaatekaamera ekraanil
Salongiõhufilter
Käsitsi reguleeritava kõrgusega juhiiste
Käsitsi reguleeritava kõrgusega kõrvaliste
Elektriliselt reguleeritav nimmetugi juhiistmel
Automaatne üles-alla liikumise funktsioon kõigil elektriakendel
Elektriakende kinnikiilumise vastane kaitse
UV-filtriga klaas juhi ja kõrvalistuja küljeaknal
UV-filtriga tagumised aknad
Juhi ja kõrvalistuja lugemislamp
Tagaistme lugemislambid
Pakiruumilamp
Salongi sisenemise valgustus
Juhi ja kõrvalistuja abikäepide
Abikäepidemed tagaistmel
Lambiga päikesesirm juhil
Lambiga päikesesirm kõrvalistujal
Peegliga päikesesirm juhil
Peegliga päikesesirm kõrvalistujal
Elektriline ukselukustus
Lapselukk ustel
Telefoni lüliti roolil
Eesmine konsoolilaegas
Kaanega konsoolilaegas ees
Üheosaline kindalaegas
Lukustatav kindalaegas
Kindalaeka valgustus
Uksetaskud ees
Uksetaskud taga
Riidenagid taga (2)
Päikeseprillihoidik
Tasku kõrvalistme seljatoe tagaküljel
Konksud poevõrkudele
Hämaraandur

Hämaraandur mõõdab päevavalguse tugevust ja lülitab hämardumise korral automaatselt sisse esituled.

Avariiennetussüsteem

Toyota Safety Sense’i juurde kuuluv avariiennetussüsteem kasutab ettepoole jäävate sõidukite jälgimiseks kaamerat ja laserit. Kui süsteem on aktiveeritud, edastab see kokkupõrkeohu korral juhile helilise ja visuaalse märguande ning suurendab pidurdusjõudu. Kui juht õigel ajal pidurit ei vajuta, pidurdab süsteem kokkupõrke vältimiseks või leevendamiseks automaatselt ise.
Tehniline nimetus: avariiennetussüsteem

Blokeerumatu pidurisüsteem (ABS) koos elektroonilise pidurdusjõujaotusega (EBD)

Et muuta pidurdusprotsess tõhusamaks, reguleerib EBD automaatselt esi- ja tagaratastele ning parem- ja vasakpoolsetele ratastele rakendatavat pidurdusjõudu. EBD lühendab tunduvalt pidurdusmaad ning aitab isegi järsul pidurdamisel ja kurvides stabiilsust säilitada.

Piduriabi (BA)

Piduriabi tuvastab äkkpidurduse ja rakendab täiendavat pidurdusjõudu. See tagab ABSi parima talitluse.

Äkkpidurduse märguanne (EBS)

Äkkpidurduse korral käivitab EBS sõiduki piduritulede vilkumise, et hoiatada taga sõitvaid autosid.

Kõrgele paigutatud pidurituli (LED-tüüpi)
Automaatselt lülituvad kaugtuled

Toyota Safety Sense’i koosseisu kuuluvad automaatsed kaugtuled (AHB) tagavad pimedal ajal kõigile liiklejatele optimaalse nähtavuse. Kaamera tuvastab vastutulevate ja eespool sõitvate sõidukite tuled ning jälgib ühtlasi tänavavalgustuse heledust. Süsteem lülitab kaugtuled vajadust mööda automaatselt sisse ja välja, muutes öised sõidud ohutumaks.

Suunatuled küljepeeglites
Liiklusmärkide jälgimise süsteem

Toyota Safety Sense’i juurde kuuluv süsteem jälgib kiiruspiiranguid, möödasõidukeelde jmt tähistavaid liiklusmärke ning kuvab olulise teabe otse juhi silme ette uuele värvilisele TFT-ekraanile. Kui juht liiklusmärki ei järgi, edastab süsteem talle nii visuaalse kui ka helilise märguande.

Sõiduki stabiilsuskontroll (VSC)

VSC aktiveerib automaatselt iga vajamineva piduri ja kontrollib mootori veojõudu, et säilitada stabiilsus ja vältida külglibisemise teket järsul pööramisel või libedal teel.

Sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem

Toyota Safety Sense’i juurde kuuluv süsteem vähendab avariiohtu, jälgides kaamera abil teekatte märgistust ning edastades juhile nii helilise kui ka visuaalse märguande, kui sõiduk hakkab sõidurajalt suunatuld näitamata kõrvale kalduma.

Veojõukontroll (TRC)

Liiga tugeval kiirendamisel võivad veorattad kaotada haarduvuse ja hakata tühjalt ringi käima. Veojõu taastamiseks vähendab TRC automaatselt mootori võimsust ja reguleerib pidurdusjõudu.

Nõlvaltstardiabi (HAC)

Nõlvaltstardiabi tagab sujuva paigaltvõtu järskudel kallakutel, rakendades pidurid kuni kaheks sekundiks pärast piduripedaali vabastamist. See aitab vältida sõiduki tagasiveeremist. Süsteemi aktiveerimiseks vajutage pärast seismajäämist tugevamalt piduripedaalile, kui ükskõik milline edasikäik on sisse lülitatud.

Rehvirõhu hoiatussüsteem (TPWS)

Igal rattal on ventiiliandur, mis jälgib pidevalt rehvirõhku. Andurid on ühendatud armatuurlaual oleva ohutulega. Kui mõne ratta rehvirõhk langeb alla soovitusliku taseme, annab süsteem sellest juhile märku. See suurendab ohutust ning tagab rehvide ühtlasema kulumise ja väiksema kütusekulu.

Immobilisaator
Esiistmete turvavöö meeldetuletus
Tagumise turvavöö meeldetuletus

Turvavööde hoiatuslamp ja sumisti hõlmavad nii esi- kui ka tagaistmeid.

Eelpingutid ja jõupiirikud

Eesmistesse kolmepunktilistesse ELR-turvavöödesse integreeritud eelpingutid ja jõupiirikud aitavad ära hoida rindkerevigastusi.

Täiendava turvasüsteemi (SRS) turvapadjad – 7 turvapatja

Sel mudelil on seitse turvapatja, sealhulgas juhi põlveturvapadi, juhi ja kõrvalistuja SRS-turvapadjad, esiistmete külgturvapadjad ning SRS-turvakardinad nii esi- kui ka tagaistmetel sõitjate jaoks.

Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamine
Lapseistme kinnitussüsteem ISOFIX

Istmetel on spetsiaalsed kinnituspunktid ja ülemine rihm, mis hoiavad ära turvatooli ettekaldumise. See on turvaline ja mugav viis ISOFIXi turvatoolide kinnitamiseks (saadaval Toyota edasimüüja juures).

Lülisambavigastusi vähendavad (WIL) esiistmed

Kui teie autole sõidab keegi väikesel kiirusel tagant otsa, toetavad WIL-tüüpi iste ja peatoed korraga sõitja pead ja selga, vähendades lülisambavigastuse ohtu.

Tagumised peatoed (3)
7-tolline multimeediaekraan
Multimeediasüsteem Toyota Touch® 2

Toyota Touch® 2 on täisintegreeritud multimeediasüsteem, millel on „lohista ja koputa” põhimõttel töötav värviline puuteekraan ning tipptasemel helisüsteem, mis ühildub nii USB-seadmete, iPodi kui ka nutitelefonidega. Bluetooth® 3.0 võimaldab kasutada telefoni vabakäefunktsiooni ja SMSi integratsiooni funktsiooni, samuti muusika voogedastust. Tagurdamise ajal kuvatakse WVGA ekraanile tahavaatekaamera pilt.

USB-pesa
Bluetooth®-i vabakäesüsteem

Tehnilised andmed

Kütusekulu, kombineeritud (l/100 km) (l / 100 km)
3.6
Maanteel (l/100 km) (l / 100 km)
3.5
Linnas (l/100 km) (l / 100 km)
3.5
CO2, kombineeritud (g/km) (g/km)
82
Euroklass
EURO 6 W
Kütuse kategooria - soovituslik
Pliivaba bensiin 95 või kõrgem
Kütusepaagi maht (l) (l)
45
Süsinikdioksiid, CO2 (g/km) (g/km)
82
Kütusekulu, kombineeritud (l/100 km) (l / 100 km)
3.6
Silindrite arv
4 silindrit reas
Klapimehhanism
16 klappi, DOHC, VVT-i
Kütuse sissepritse süsteem
Elektrooniline sissepritse
Suurim võimsus (DIN hj) (DIN hj)
136
Töömaht (cm3) (cm3)
1798
Silindri läbimõõt ja kolvikäik (mm) (mm)
80.5 x 88.3
Suurim võimsus (kW / p/min) (kW / p/min)
100
Suurim pöördemoment (Nm / p/min) (Nm / p/min)
142/4000-4000
Suurim võimsus (DIN hj / p/min)
99
Surveaste
13.0 : 1
Hübriidsõiduki aku: tüüp
Nikkelmetallhüdriid
Hübriidsõiduki aku: pinge (nimipinge) (V) (v)
201.6
Hübriidsõiduki aku: mahtuvus Ah (h) (Ah)
6.5
Elektrimootor, ees: suurim võimsus (kW / p/min) (kW)
60
Elektrimootor, ees: suurim pöördemoment (Nm / p/min) (Nm)
207
Elektrimootor, ees: suurim pinge (V) (v)
650
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (kW) (kW)
100
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (DIN hj) (DIN hj)
136
Veoskeem
4X2
Ülekande tüüp
CVT
1. käik
2.683 (forward)
Tagasikäik
2.683
Tippkiirus (km/h) (km/h)
180
Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
10.9
Õhutakistuskoefitsient
0.28
Esivedrustus
MacPhersoni vedrustus
Tagavedrustus
Topelt õõtsharkidega
Pidurid, ees
Ventileeritud ketaspidurid
Pidurid, taga
Ketaspidurid
Vähim pöörderaadius (m) (m)
5.2
Istmete arv (istet)
5
Täismass, kokku (kg) (kg)
1815
Tühimass (kg) (kg)
1310-1420
Uste arv
5
Veovõimsus piduritega (kg) (kg)
0
Veovõimsus piduriteta (kg) (kg)
0
Pikkus (mm) (mm)
4330
Laius (mm) (mm)
1760
Kõrgus (mm) (mm)
1475
Teljevahe (mm) (mm)
2600
Rööbe ees (mm) (mm)
1525
Rööbe taga (mm) (mm)
1515
Täismass, ees (kg) (kg)
1020

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Amserv omab õigust hindu muuta. Pildid on illustratiivsed.

Sarnased laoautod

Leidsime sinu otsingule sobivaid laoautosid, mille võid kohe kätte saada

  • Auris 5d Hatchback 1.6 Valvematic Active Multidrive S

    Multidrive S

    Bensiin

    16 880 €   19 920 €  

    170 € kuu

  • Auris 5d Hatchback 1.6 Valvematic Active Multidrive S

    Multidrive S

    Bensiin

    16 880 €   19 920 €  

    170 € kuu

  • Auris 5d Hatchback 1.6 Valvematic Active Multidrive S

    Multidrive S

    Bensiin

    16 880 €   19 920 €  

    170 € kuu