RAV4 SUV 2.0 Valvematic Luxury 4WD Multidrive S

Keretüüp Linnamaastur
Istekohti 5
Mootor 2,0 l bensiin, Valvematic (152 hj)
Kütus Bensiin
CO₂ 156 g/km
Kütusekulu 6.9 l / 100 km
Käigukast Multidrive S
Veoskeem AWD - Nelikvedu 4x4

Varustused

Metallikvärv
450 € (Sisaldub hinnas)
Toyota Touch 2 & Go navigatsioonisüsteem
490 € (Sisaldub hinnas)
Vihmaandur

Automaatne vihmaandur kohandab klaasipuhastite liikumiskiiruse ja intervalli olukorrale vastavaks.

Hämaraandur

Hämaraandur mõõdab päevavalguse tugevust ja lülitab hämardumise korral automaatselt sisse esituled.

Käsitsi kallutatav roolisammas
Käsitsi reguleeritav teleskooproolisammas
Elektriline roolivõimendi (EPS)

Elektriline roolivõimendi hõlbustab esirataste keeramist, vähendab kütusekulu ning muudab sõiduki kergemini kontrollitavaks, eriti väikesel kiirusel.

UV-filtriga klaas juhi ja kõrvalistuja küljeaknal
UV-filtriga tagumised aknad
Aknapesuvedeliku taseme hoiatus
Heated washer nozzle on windshield
Ukseavamistuli
Kiirustundlik automaatne ukselukustus
Võtmete meeldetuletussignaal
Reguleeritava kiiruspiiriku (ASL) nupp roolil
Multimeediasüsteemi juhtnupud roolil
Illuminated entry & foot lamp system
Kokkupõrke ennetussüsteem koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga

Toyota Safety Sense’i kokkupõrke ennetussüsteem* koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga kasutab eesliikuvate teiste sõidukite tuvastamiseks kaamerat ja millimeeterlaineala radarit. Võimaliku kokkupõrkeohu tuvastamisel antakse juhile sellest kuuldavate ja nähtavate signaalidega märku ning aktiveerub piduriabi. Kui juhil ei õnnestu õigel ajal pidurdada, rakenduvad pidurid kokkupõrke vältimiseks või selle tagajärgede leevendamiseks automaatselt. Peale sõidukite tuvastamise on võimalik ka jalakäijaid varem märgata.
* Tehniline nimetus: avariieelne ohutussüsteem

Pidurite blokeerumisvastane süsteem (ABS) ja elektrooniline pidurdusjõujaotus (EBD)

Et muuta pidurdusprotsess tõhusamaks, reguleerib EBD automaatselt esi- ja tagaratastele ning parem- ja vasakpoolsetele ratastele rakendatavat pidurdusjõudu. EBD lühendab tunduvalt pidurdusmaad ning aitab isegi järsul pidurdamisel ja kurvides stabiilsust säilitada.

Äkkpidurduse märguanne (EBS)

Äkkpidurduse korral käivitab EBS sõiduki piduritulede vilkumise, et hoiatada taga sõitvaid autosid.

Automaatsed kaugtuled

Toyota Safety Sense’i koosseisu kuuluvad automaatsed kaugtuled (AHB) tagavad pimedal ajal kõigile liiklejatele optimaalse nähtavuse. Kaamera tuvastab vastutulevate sõidukite ja eesolevate liiklejate tuled ning jälgib samal ajal ka tänavavalgustite heledust. Ohutuse tagamiseks öisel sõitmisel lülitatakse kaugtuled automaatselt ümber lähituledeks ja vastupidi.

Käsitsi reguleeritava kõrgusega esituled
Reguleeritav kiiruspiirik (ASL)

See juhtsüsteem ei lase ületada juhi poolt kindlaks määratud kiirust (piirkiirust). Juhtfunktsioonina reguleerib see mootori väljundvõimsust nii, et sõiduki kiirus ei ületa eelseadistatud piirkiirust isegi siis, kui vajutatakse jätkuvalt gaasipedaali. Eelseadistatud kiirus kuvatakse armatuurlaua näidikul, mis hakkab vilkuma, kui sõiduk on saavutanud soovitud sõidukiiruse.

Immobilisaator
Kohanduv kiirushoidik

Toyota Safety Sense’i kohanduv kiirushoidik hoiab eesliikuva sõidukiga eelseadistatud minimaalset pikivahet. Kui vahemaa väheneb, vähendab kiirushoidik sõiduki kiirust ning aktiveerib vajaduse korral ka pidurid ja pidurituled. Kui vahemaa taas pikeneb, hakkab see järk-järgult kiirendama, kuni auto saavutab määratud kiiruse.

Liiklusmärkide jälgimise süsteem

Toyota Safety Sense’i juurde kuuluv süsteem jälgib kiiruspiiranguid, möödasõidukeelde jmt tähistavaid liiklusmärke ning kuvab olulise teabe otse juhi silme ette uuele värvilisele TFT-ekraanile. Samuti annab süsteem liiklusmärkide eiramise korral nähtava ja kuuldava signaali.

Sõiduki stabiilsuskontroll Plus (VSC+)

VSC+ aitab järskudel pööretel ja libedal teel möödasõidu ajal stabiilsust säilitada ning libisemist vältida. Kohe, kui süsteem tajub, et sõiduk hakkab libisema, rakendab ta automaatselt vastava ratta pidureid ning reguleerib mootori võimsust. Peale selle aitab süsteem juhil ka rooli keerata, muutes õigele kursile naasmise kergemaks.

Haagise õõtsumiskontrolli süsteem (TSC)

TSC summutab tuulest, ebatasastest teedest, juhtimisest jne tulenevat järelhaagise õõtsumist pukseerimise ajal. Peale andurite, mis tuvastavad kursist kõrvalekaldumise, kiirendamise ja juhtimise, kasutab TSC kursist kõrvalekaldumise vähendamiseks aeglustamise juhtimist ja kõrvalekaldemomenti. Libisemisnäidik piipitab, kui TSC on aktiveeritud, ja taga sõitvate juhtide hoiatamiseks süttivad pidurituled.

Veojõukontroll (TRC)

Liiga tugeval kiirendamisel võivad veorattad kaotada veojõu ja hakata pöörlema. Veojõu taastamiseks vähendab TRC automaatselt mootori võimsust ja reguleerib pidurdusjõudu.

Nõlvaltstardiabi (HAC)

Nõlvaltstardiabi tagab sujuva paigaltvõtu järskudel kallakutel, rakendades pidurid kuni kaheks sekundiks pärast piduripedaali vabastamist. See aitab vältida sõiduki tagasiveeremist. Süsteemi aktiveerimiseks vajutage pärast seismajäämist tugevamalt piduripedaalile, kui ükskõik milline edasikäik on sisse lülitatud.

Nõlvalt laskumise abi (DAC)

Maastikul nõlvalt laskudes pidurdab DAC stabiilsuse säilitamiseks ning kiiruse hoidmiseks vahemikus 5–7 km/h vajadust mööda üksikute ratastega. Nõlvalt laskumise abi toimib nii edaspidi kui ka tagurpidi sõites ja kui see on aktiveeritud, ei pea juht pedaali vajutama.

Rehvirõhu hoiatussüsteem (TPWS)

Igal rattal on ventiiliandur, mis jälgib pidevalt rehvirõhku. Andurid on ühendatud armatuurlaual oleva ohutulega. Kui mõne ratta rehvirõhk langeb alla soovitusliku taseme, annab süsteem sellest juhile märku. See suurendab ohutust ning tagab rehvide ühtlasema kulumise ja väiksema kütusekulu.

Tahavaatekaamera

Igal rattal on ventiiliandur, mis jälgib pidevalt rehvirõhku. Andurid on ühendatud armatuurlaual oleva ohutulega. Kui mõne ratta rehvirõhk langeb alla soovitusliku taseme, annab süsteem sellest juhile märku. See suurendab ohutust ning tagab rehvide ühtlasema kulumise ja väiksema kütusekulu.

Esiistmete turvavöö meeldetuletus
Tagaistme turvavöö kinnitamise meeldetuletus

Turvavööde hoiatuslamp ja sumisti hõlmavad nii esi- kui ka tagaistmeid.

Eelpingutid ja jõupiirajad

Eesmistesse 3-punktilistesse ELR-turvavöödesse integreeritud eelpingutid ja jõupiirajad aitavad ära hoida rindkerepiirkonna vigastusi.

Täiendava turvasüsteemi (SRS) turvapadjad – 7 turvapatja

Sel mudelil on seitse turvapatja, sealhulgas juhi põlveturvapadi, juhi ja kõrvalistuja SRS-turvapadjad, esiistmete külgturvapadjad ning SRS-turvakardinad nii esi- kui ka tagaistmetel sõitjate jaoks.

ISOFIXi istmekinnitid

Istmetel on spetsiaalsed kinnituspunktid ja ülemine rihm, mis hoiavad ära turvaistme ettekaldumise. Turvaline ja mugav viis ISOFIXi turvatoolide kinnitamiseks (saadaval Toyota edasimüüjalt).

Lülisambavigastusi vähendavad (WIL) esiistmed

Kui teie autole sõidab keegi väikesel kiirusel otsa, toetavad WIL-tüüpi iste ning aktiivpeatugi korraga sõitja pead ja selga, vähendades lülisambavigastuse ohtu.

Multimeediasüsteem Toyota Touch® 2

Toyota Touch® 2 on täisintegreeritud multimeediasüsteem, millel on „lohista ja koputa” põhimõttel töötav värviline puuteekraan ning tipptasemel helisüsteem, mis ühildub nii USB-seadmete, iPodi kui ka nutitelefonidega. Bluetooth® 3.0 võimaldab kasutada selliseid funktsioone nagu vabakäekõned, SMS-sõnumite integreerimine ja muusika voogedastamine. Peale selle on WVGA ekraan ühendatud tahavaatekaameraga, et tagurdamine oleks ohutum.

6 kõlarit
Bluetooth®-vabakäesüsteem
Seiskamis- ja käivitussüsteem

Seiskamis- ja käivitussüsteem seiskab automaatselt mootori, kui sõiduk peatub ja juht on lülitanud sisse neutraalkäigu, näiteks valgusfoori punase tule ees või sarnastes olukordades. See suurendab kütusesäästlikkust ja vähendab heitgaaside hulka. Mootor käivitub automaatselt siduripedaali allavajutamisel.

Tehnilised andmed

Kütusekulu, kombineeritud (l/100 km) (l / 100 km)
6.9
Maanteel (l/100 km) (l / 100 km)
6.2
Linnas (l/100 km) (l / 100 km)
8
CO2, kombineeritud (g/km) (g/km)
156
Euroklass
EURO 6 AG
Kütuse kategooria - soovituslik
Pliivaba bensiin 95 või parem
Kütusepaagi maht (l) (l)
60
Silindrite arv
Reas 4
Klapimehhanism
16 klappi, DOHC, kettajam ja Valvematic
Kütuse sissepritse süsteem
Elektrooniline sissepritse
Suurim võimsus (DIN hj) (DIN hj)
152
Töömaht (cm3) (cm3)
1987
Silindri läbimõõt ja kolvikäik (mm) (mm)
80.5 x 97.6
Suurim võimsus (kW / p/min) (kW / p/min)
112/6200
Suurim pöördemoment (Nm / p/min) (Nm / p/min)
196/3800-4000
Suurim võimsus (DIN hj / p/min)
152
Surveaste
10.5:1
Veoskeem
AWD - Nelikvedu 4x4
Ülekande tüüp
CVT
Tagasikäik
1.751
Tippkiirus (km/h) (km/h)
185
Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
10.7
Esivedrustus
MacPhersoni vedrustus
Tagavedrustus
Topeltõõtsharkidega vedrustus
Pidurid, ees
Ventileeritud ketaspidurid
Pidurid, taga
Ketaspidurid
Vähim pöörderaadius (m) (m)
5.3
Istmete arv (istet)
5
Täismass, kokku (kg) (kg)
2110
Tühimass (kg) (kg)
1520-1605
Uste arv
5
Veovõimsus piduritega (kg) (kg)
1500
Veovõimsus piduriteta (kg) (kg)
750
Pikkus (mm) (mm)
4605
Laius (mm) (mm)
1845
Kõrgus (mm) (mm)
1675
Teljevahe (mm) (mm)
2660
Rööbe ees (mm) (mm)
1570
Rööbe taga (mm) (mm)
1570
Täismass, ees (kg) (kg)
1150

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Amserv omab õigust hindu muuta. Pildid on illustratiivsed.

Sarnased laoautod

Leidsime sinu otsingule sobivaid laoautosid, mille võid kohe kätte saada

  • RAV4 Hybrid SUV 2.5 Hybrid Luxury Plus e-CVT

    e-CVT

    Hübriid (bensiin)

    28 130 €   32 630 €  

    292 € kuu

  • RAV4 SUV 2.0 Valvematic Luxury Plus 4WD Multidrive S

    Multidrive S

    Bensiin

    28 180 €   34 040 €  

    293 € kuu

  • RAV4 SUV 2.0 Valvematic Luxury Plus 4WD Multidrive S

    Multidrive S

    Bensiin

    28 180 €   34 040 €  

    293 € kuu