Peugeot täishübriid-diiselmootorite valikusse lisandus kolmas mudel

09.07.2012

Peugeot on toonud turule kolmanda keretüübiga HYbrid4 mootoriga mudeli. Pärast crossoverit ja linnamaasturit on sedaankerega Peugeot 508 kord proovida täishübriid-diiselmootori poolt pakutavaid unikaalseid võimalusi. Vaid 3,6 l/100km kütusekulu ja 95 g/km CO₂ emissiooniga ning suurepärase jõudlusega 508 HYbrid4 on oma kategoorias ainulaadne.

Teatavasti on Peugeot täishübriid-diiselmootorite valdkonnas eelkäijaks. Turul praegu veel
ainulaadne tehnoloogia loodi selliselt, et seda saaks kohandada erinevate mudelite platvormidega.
Uue 508 mudeliga annab Peugeot HYbrid4’le kolmanda dimensiooni.
163 hobujõulise 2 liitrise HDi diiselmootori ja 37 hobujõulise elektrimootori suurepärasel kooslusel
põhineva uuendusliku jõuallika poolt pakutavad võimalused lubavad 508 HYbrid4’l võita turuosa
eelkõige äriklientide seas ning riikides, kus autode maksustamine on seotud CO₂ saaste näitajatega.
Tehnoloogilised uuendused võimaldavad pakkuda erakordseid eeliseid, ühendades esmaklassilise
sooritusvõime madala kütusekuluga.

  • Maksimumvõimsus 200 hj
  • Nelikvedu
  • 4 ülekande režiimi (automaatne, nelikvedu, sport ja 100% elektrirežiim)
  • Keskmine kütusekulu vaid 3,6 l/100km ja 95 g/km CO₂
Loomulikult on ka uues mudelis olemas kõik need suurepärased omadused, mis on taganud 508
müügiedu. Esivõrel asuva tagasihoidliku logoga HYbrid4 mudel on samuti voolujoonelise, soliidse ja
dünaamilise välimusega. Osavalt keskkonsooli integreeritud nelja režiimi valimise nupp (Auto, ZEV, Sport, 4WD) rõhutab kõikide 508 versioonide salongis tajutavat kvaliteeti.
HYbrid4 tehnoloogia suurendab veelgi 508 suurepäraseid dünaamilisi omadusi, pakkudes nelja erinevat sõiduelamust ja Peugeot esmaklassilist McPherson esivedrustust ja mitmikhoobadega tagavedrustust.
355 liitrine (VDA 210 standard) pakiruum on äärmiselt praktiline eelkõige oma nelinurkse kuju tõttu. Kokkuklapitav tagaiste võimaldab tõsta pakiruumi mahtu kuni 1400 liitrini, kui kogu 2. rea istmete poolt vabastatud ruum ära kasutada.
Kokkuvõtteks võib öelda, et uus 508 HYbrid4 pakub uuele põlvkonnale omast emotsionaalset ja dünaamilist sõidunaudingut, mis on kombineeritud kaasaegsetele nõuetele vastava kütusesäästlikkuse ning keskkonnasõbralikkusega.
Uus Peugeot 508 HYbrid4 jõudis Euroopa turgudele juunis ja huvi uue mudeli vastu on suur. Näiteks Hollandis tehti juunis juba 1600 eeltellimust. Eestis on autot võimalik tellida alates juulist.

Üles