Chevrolet saab Manchester United´i ametlikuks autopartneriks

07.06.2012

DETROIT – Chevrolet alustab viieaastast partnerlust Inglismaa kõrgliiga jalgpallimeeskonna Manchester Unitediga, saades klubi ametlikuks autopartneriks.

Täna avaldatud teates kinnitab Chevrolet, et selle sponsorlusprogrammi keskmes on fännid ja eesmärgiks tuua Manchester Unitedi poolehoidjaid, keda leidub kõikjal maailmas, mängule veelgi lähemale.

Üksikasjalikku infot selle globaalse partnerluskava kohta avaldatakse täna õhtupoolikul toimuval pidulikul üritusel Shanghai teadus- ja tehnoloogiamuuseumis, kus osalevad Chevrolet ja Manchester Unitedi esindajad ning külalised.

"Manchester United on klubi, millel on ilmselt maailma kõige kirglikumad poolehoidjad," ütles General Motorsi Global Chief Marketing Officer Joel Ewanick. "Chevrolet on uhkusega Manchester Unitedi partneriks ning pühendume oma koostöös sellele, et arvestada nende fännidega kõigis meie ettevõtmistes."

David Gill, Manchester Unitedi CEO: "Kuigi Chevrolet ja Manchester United tegutsevad nii erinevatel aladel, on mõlemal mitmeid ühiseid väärtusi. Nii nagu meie klubi, on ka Chevrolet pika ajalooga, tähistades hiljuti oma saja aasta juubelit; ka nemad on kasvanud globaalseks brändiks, müües autosid enam kui 140 riigis. Ja ennekõike - ka nemad püüdlevad selle poole, et olla oma alal parimad. Mul on väga hea meel öelda Chevrolet´le tere tulemast meie ametlikuks autopartneriks."

Richard Arnold, Manchester United kommertsdirektor: "Manchester Unitedil on 659 miljonit fänni ja poolehoidjat üle kogu maailma. Oleme vaimustunud sellest pühendumusest, millega Chevrolet toetab jalgpalli ning nende plaanist tuua meie poolehoidjad klubile veelgi lähemale. Tegemist on ühtlasi esimese korraga, mil teeme koostööd USA päritolu autopartneriga. Arvestades meie klubi ja Inglise jalgpalli populaarsuse kasvu Ameerikas, loodame sellelt koostöösuhtelt ka meie fännide ridade kasvu sealmail."

Üles