Uus Hyundai Tucson pakub revolutsioonilist 48 V diisel-hübriidjõuülekannet

03.07.2018

  • Uus Hyundai Tucson on ettevõtte esimene mudel diisel-hübriidjõuülekandesüsteemiga, mida toetab 48 V elektrimootor.
  • See revolutsiooniline tehnoloogia tagab maksimaalse sõiduelamuse, toetades samal ajal säästlikku sõitmist.
  • Hyundai Tucson linnamaastur tuleb Euroopas müüki käesoleval suvel.
  • Hübriidjõuülekande tehnoloogia aitab kaasa kaubamärgi ülemaailmsetele jõupingutustele saavutamaks suuremat kütusesäästu.
  • Kütusesäästu saab suurendada kuni 7%.
  • Tehnoloogia võetakse kasutusele Smart Stream 1,6-liitristel diiselmootoritel
 
Uus Hyundai Tucson, mille tootmist alustatakse sel kuul, varustatakse kütusesäästliku 48 hübriidjõuülekandega. Tegemist on esimese mudeliga ettevõtte tooteseerias ja üks esimesi kogu tööstusharus, kes pakub uut tehnoloogiat, mis aitab kaasa kaubamärgi pühendumisele puhtama tuleviku loomisel. Uue linnamaasturi tootmine algab 2018. aasta juunis. Uus Tucson on konstrueeritud järgides rangeimat kvaliteedistandardit ja autod valmistatakse Hyundai Euroopa tehases. Lisaks jõuülekannete uuendatud tootevalikule vastavad kõik Tucsoni mootorid uuele Euro 6d Temp heitmestandardile. Uus Tucson pakub ka olulist konstruktsiooniuuendust ning laias valikus täiustatud tehnoloogiaid ja mugavusfunktsioone, jätkamaks mudeli edulugu kogu regioonis; Tucson on 2016. ja 2017. aastal Euroopas müüduim Hyundai mudel.
  
"Meie uus hübriidjõuülekande süsteem parima müügieduga mudelil laiendab veelgi ettevõtte elektrifitseerimise strateegiat, et muuta puhas tehnoloogia veelgi kättesaadavamaks," kinnitab Hyundai Motor Europe'i turunduse ja tootearengu asepresident Andreas-Christoph Hofmann. „Et seda teed pidevalt jätkata, on meie insenerid Euroopa tehnikakeskuses välja töötanud väga tõhusa süsteemi. See on tulevikus kasutatav rohkemate mootoritega, mis on osa meie mitmekülgsest elektrifitseeritud lahendustest.“
  
Kütusesääst koos maksimaalse sõidurõõmuga
  
Esimest korda pakub Hyundai uuele Tucsonile 48 V hübriidjõuülekandesüsteemi, mis on varustatud 2,0-liitrise diiselmootoriga. Uudne tehnoloogia sisaldab 0,44 kW/h 48 V liitiumioonakut, mõõduka hübriidkäivitiga generaatorit (MHSG), LDC muundurit (madalpinge DC/DC) ja vaheldit. Kiirendamisel toetab MHSG mootorit kuni võimsuseni 12 kW ja vähendab seeläbi kütusekulu. Süsteem lülitub automaatselt ümber mootori mehaanilise kasutamise ja energia rekuperatsiooni vahel. MHSG aitab sisepõlemismootorit aku tühjakslaadimise teel, et vähendada mootori koormust väikesel kiirendusel või anda mootorile tugeva kiirenduse korral täiendavat pöördemomenti. Käik-sees aeglustamise ja pidurdamise ajal rekupereeritakse energiat, et laadida uuesti akut. Sel viisil tõhustab süsteem märgatavalt mootori kütuseökonoomiat ja CO2 heitmeid tegemata seejuures järeleandmisi sõidumugavuses.
  
Tänu uuele süsteemile saavad kliendid hea kompromissi hinna, kütusekulu ning CO2 heitkogustega seotud kulude vähendamisel.
  
Selle tehnoloogia abil püüab Hyundai vähendada kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguseid kuni 7% kombineerituna manuaalkäigukastiga NEDC režiimis*.
  
2,0-liitrine diiselmootor on uue Tucsoni jõuülekande variantide hulgas kõige võimsam, pakkudes võimsust kuni 137 kW/186 hj. Mootor on varustatud nelikveoga ja käigukastidest on valikus kuuekäiguline manuaal või äsja välja töötatud kaheksakäiguline automaat.
  
2019. aasta kevadeks võetakse uuel Tucsonil kasutusele 48 V hübriidtehnoloogiaga Smart Stream 1,6-liitrine diiselmootor.
  
 
*CO2 heitmete ja kütusekulu andmed põhinevad WLTP eeskirjadel ja on teisendatud tagasi NEDC-süsteemi näitajateks.

Üles