Hyundai tegi Euroopas parima esimese poolaasta tulemuse

31.07.2017

  • Positiivne trend jätkub: 270 921 uue sõiduki registreerimist Euroopas 2017. aasta esimese kuue kuu jooksul
  • 3,6% tõus võrreldes senise - 2016 aasta - parimaga esimesel poolaastal
  • Euroopa turule loodud, eurooplase sõidustiili arvestav mudelivalik

Hyundai Motori uute autode müügikasv Euroopas jätkus ka 2017. aasta esimese kuue kuu jooksul. Vastavalt Euroopa Autotootjate Assotsiatsiooni (ACEA) avaldatud uutele registreerimisandmetele saavutas ettevõte tugevate müügitulemustega 270 921 registreeringut 2017. aasta esimesel poolaastal - kasvutempo 3,6% võrreldes 2016. aasta sama perioodiga. Jätkuva kasvu aitas saavutada uuenenud mudelivalik, sealhulgas uue põlvkonna i30. Ettevõtte ootused edasise kasvu osas on sama ambitsioonikad, sest mudelipere sai täiendust ka käesoleval kuul, mil toimus i30 N ja i30 Fastbacki esmaesitlus.

"Tänu värsketele mudelitele oleme saavutanud suurepärase tulemuse 2017. aasta esimesel poolel," ütles Hyundai Motor Europe'i tegevjuht Thomas A. Schmid. "i30-mudelipere laiendamine on jätkuvalt Hyundai Motori nurgakiviks, mis aitab ettevõttel saavutada eesmärgi -  tõusta Euroopas number üks Aasia autode kaubamärgiks."

Hyundai sõidukite müük Euroopas on võrreldes 2016. aasta esimese poolega tugevasti tõusnud. Nõudlus Hyundai sõiduautode järele on märkimisväärselt suurenenud, kuna ettevõte on uuendanud ja laiendanud oma mudelivalikut. Muljetavaldav müügikasv on olnud Prantsusmaal (+ 18%), Hispaanias (+ 10%) ja Poolas (+ 17%), mis on tublisti aidanud kaasa Euroopa üldise tulemuslikkuse kasvule. Suurbritannia ja Saksamaa on Euroopa suurima müügimahu tegijad ning esimese poolaasta kasv vastavalt 4% ja 6%.

Hyundai Tucson jätkab oma tugevat müügiedu alates sellest, kui sai Euroopas enimmüüdud Hyundai uue mudeli tiitli. 2015. aastast alates on müüdud enam kui 250 000 Tucsoni mudelit. IONIQ on olnud eriti tugev, kuna tegemist on maailma esimese keskkonnasõbraliku autoga, mis pakub ühes elektriliinis kolme elektrifitseeritud jõuülekannet. Euroopas on esimesel poolaastal müüdud üle 10 000 ühiku.

Järgneva viie aasta jooksul toob Hyundai Motor Euroopas turule 30 uut mudelit, et suurendada kaubamärgi kohalolekut turusegmentides, mis aitavad saavutada eesmärgi saada 2021. aastaks juhtivaks Aasia autode kaubamärgiks.

Üles