Amservi sõiduautode müük kasvas turust kaks korda kiiremini

18.05.2017

Amservi sõiduautode müük kasvas turust kaks korda kiiremini

Amserv Grupp investeeris lõppenud majandusaastal täieliku ümberehituse läbinud klienditeenindusaladesse ja juurdeehitustesse ligi 2 miljonit eurot. 10% kasvanud kontserni müügitulu ületas 126 miljonit eurot ning puhaskasumiks kujunes 1,3 miljonit eurot, selgub värskest majandusaasta aruandest. 

2016. aastal võeti Eestis esmakordselt arvele 26 227 uut ning 11 633 kasutatud sõiduautot ja tarbesõidukit ehk 9,9% rohkem kui aasta varem. Amserv Grupi tegevjuhi Rene Vareki sõnul õnnestus Amservil turust kaks korda kiiremini kasvada ning ettevõtte müüs nii Eestis kui Lätis ligi 20% rohkem autosid. Kõige jõulisemalt kasvas keskklassi segment. Vähenes maasturite ja luksusautode osakaal, kuigi absoluutnumbrites müüdi ka neid varasemast enam.

“Peamised muutused Eesti tarbijate käitumises tulenevad võimalikest eelseisvatest sõiduautode maksustamise muudatustest. Näiteks tarbesõidukite kasvu põhjustas otseselt seaduse muudatus, mille järel hakkasid ettevõtjad võimalusel tarbesõidukeid eelistama,” selgitas Varek.

Hetkel 25. aastapäeva tähistav Amserv investeeris 2016. aastal klienditeenindusse ligi 2 miljonit eurot ning märkimisväärse renoveerimiskuuri läbis ettevõtte seitse müügiesindust. Käesoleval aastal jätkatakse tulevikku suunatud investeeringute tegemist, kusjuures üle neljandiku 546 000 eurosest investeeringute mahust suunatakse erinevatesse tarkvaralahendusse.

Ettevõtte tegevjuhi sõnul on sel aastal fookuses tööprotsesside tõhustamine, kulude optimeerimine, laovarude juhtimine ning käibekiiruse tõstmine. “Iga Amservi tegevuse tegelikus keskmes on inimesed - sõltuvalt olukorrast, kas kliendid või meie töötajad. Me pakume teenuseid autoomanikele, mitte autodele. Veerand sajandit praktikat on tõestanud selle lähenemise paikapidavust ning see väljendub ka regulaarselt läbiviidavas kliendirahulolu uuringus,” ütes Varek. 

Kantar Emori poolt mõõdetav soovitusindeks oli Amservil möödunud aastal keskmiselt 70% ning käesoleva aasta esimeses kvartalis 74%. Amservi kvaliteedijuhi Kati Maripuu sõnul tähendab see, et ligi kolm neljandikku hindavad Amservi kliendikogemust hindele 9 või 10 ning mõnedes esindustes on see näitaja isegi üle 80%. “Meile on oluline, et saaksime igale kliendile leida just temale sobiva lahenduse, sest kliendid ei oota mitte ainult sõbralikku ja viisakat teenindust, vaid suhtlust, mis näitab, et ettevõtte tõesti hoolib.”

Amserv Grupp prognoosib majandusaasta aruandes, et 2017. aastal müüakse Eestis 29 000 uut sõiduautot, mida on 10,9% rohkem kui möödunud aastal.

Amserv Grupist

Amserv tegutseb 1992. aastast ja on üks suuremaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Baltimaades. Amservil on Eestis ja Lätis 11 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad 7 automarki: Toyota, Lexus, Opel, Chevrolet, Hyundai, Peugeot ja Saab. Kolmandik Eesti uute autode ostjatest eelistab just neid automarke. Amservis töötab ligi  450 töötajat.

Lisainfo:

press@amserv.ee

Üles