Rehvitööd

  

Osta täna, maksa homme!

Rehvide, velgede või rattakomplektide  eest saad tasuda ka mitmes osas.                                        

Amservist saad rehvid järelmaksuga 10 kuuks. Intress 0%, lepingutasu 0 €.

Tähelepanu, tegemist on finantsteenusega. Tutvu teenuse tingimustega Amservi teenindaja juures. Krediidi kulukuse määr on 0% aastas järgmistel näidistingimustel: järelmaksu summa 500€, sissemakse 10%, osamaksete arv 10, intressimäär 0%, lepingutasu 0€, igakuine osamakse 50€. Krediidiandjaks on Inbank AS.

  Küsi pakkumist  

Kuumakse 
  7,40€ tk

Hankook

Hankook Winter                       I’Pike RS+   W419     94T naastrehv 205/55R16 
73,95 eur / tk

Kuumakse 
  13,55€ tk

Continental

Dunlop Ice Touch 94T naastrehv 215/55R17
135,50 eur / tk

Kuumakse 
  18,65 € tk

Dunlop

Goodyear UG Ice Arctic 104T naastrehv 235/55R18 
186,50 eur / tk

Kuumakse
 18,85€ tk


Bridgestone Noranza SUV 116T naastrehv 265/65R17 
188,50 eur / tk

Kuumakse 
  24,75€ tk


Continental Ice Contact 2 116T naastrehv 265/60R18 

247,50 eur / tk

Kuumakse 

7,32€ tk

Hankook

Hankook I’Cept IZ2 94T lamellrehv 205/55R16
73,15 eur / tk

Kuumakse 
  14,35€ tk

Continental

Goodyear UltraGrip Ice 2 MS 98T lamellrehv 215/55R17
143,50 eur / tk

Kuumakse 
  21,57€ tk

Dunlop

Continental Viking Contact 6 104T lamellrehv 235/55R18 
215,70 eur / tk

Kuumakse 
  17,79 € tk

Dunlop

Goodyear UG Ice SUV  Gen-1 112T lamellrehv 265/65R17
177,90 eur / tk

Kuumakse 
18,79€ tk

Goodyear

Bridgestone Blizzak DM-V2     110R lamellrehv 265/60R18
187,90 eur / tk 

 

  Küsi pakkumist  

Рекомендации эксперта по шинам

Rehviekspert annab nõu

Kaks korda aastas tuleb igal autoomanikul juurelda küsimuse üle, kas leida autole uued rehvid või sobivad veel ka olemasolevad. Rehvivaliku kirjus virvarris on erineva hinna, kvaliteedi, mõõdu ja omadustega rehve igale autojuhile ja igale autole. Kuidas neil vahet teha ja leida just enda autole sobivad? 

Amservi Järve lao juhataja Timo Hallist tutvustab lühidalt rehvide erinevusi ning annab nõu, kuidas leida just enda sõidustiilile, eelistustele ja autole sobivaimad rehvid. 

Keskklassi rehvid 
50–200 €

Soodsa hinnaga rehvide soetamist tasub kaaluda neil, kes kasutavad autot kuni 10 000 km läbisõiduks aastas ning pigem väikese liiklusega teedel. 

Erinevus Premium klassi rehvidega seisneb sõidumugavuses ja müratasemes. Mõned selle klassi rehvid ei ole vahelduvates ilmastikuoludes kõige parem valik, sest juhitavus võib muutuda raskemaks ja pidurdusteekond pikeneda. Ka salongi kostuv müratase on selle klassi rehvide puhul keskmisest kõrgem. 

Loe täpsemalt »

Premium klassi rehvid
70–350 €

Premium klassi rehvid on kvaliteetsed ja nende valik lai. Selle klassi rehvid sobivad ideaalselt just neile juhtidele, kes läbivad autoga iga päev nii lühikesi kui ka pikki vahemaid ja puutuvad kokku tiheda liiklusega nii linnas kui ka maanteel. Auto tunnetus ja juhitavus erinevates ilmastikuoludes ning ootamatutes olukordades on võrreldes kesklassi rehvidega parem, aidates kaasa sõidu ohutuse ja turvalisuse tagamisele. 

Loe täpsemalt »

Tippklassi rehvid 
200 – 500 

Tippklassi kuuluvaid rehve (UHP – High Performance) eelistavad juhid, kes hindavad kõrgelt tippklassi sõidumugavust, maksimaalset haarduvust teekattega, madalat mürataset salongis ja kindlustunnet äärmuslikes liiklusolukordades. 

Tippklassi rehvidel on suur kiirusindeks. Kiirusindeks näitab suurimat võimalikku lubatud kiirust, millega tootja lubab rehvidega sõita ning mille juures on garanteeritud rehvide vastupidavus. Samuti iseloomustab indeks rehvide kiirustaluvust ja pidamisomadusi. 

Loe täpsemalt »

Miks täita rehve lämmastikuga?

Õhu põhikomponentideks on hapnik (21%) ja lämmastik (78%). 

Õhuga täidetud rehvides langeb külmade ilmade saabudes rõhk oluliselt ning rehvid näivad pooltühjana. Suvel tekib aga vastupidine probleem -  palava ilmaga punduvad rehvid liiga suure rõhu tõttu. 

  
Lämmastik on inertne gaas, millel on suurem molekulaarne struktuur, kui hapnikul. Tavalisel temperatuuril on lämmastik värvitu, lõhnatu ja maitsetu gaas. Lämmastik ei ole toksiline ja on keemiliselt inertne (näitab väga madalat reaktiivsust madalatel temperatuuridel). Lämmastik pole plahvatusohtlik ja sel on võime suruda maha põlemisprotsesse.

Rehvitootja Bridgestone on kindlaks teinud, et õhuga täidetud rehvid kaotavad umbes 0,2 baari rõhku ühes kuus, kuid lämmastikuga täidetult vaid 0,05 baari, ehk neli korda vähem. Rehvide täitmisel on ideaalne lämmastiku sisaldus 95%. Liiga madala või kõrge rehvirõhu tõttu muutub rehvi haakumise pind teekattega väiksemaks, ja auto muutub halvemini juhitavaks. Rehvide temperatuur tõuseb ja ning rehvid kuluvad kiiremini. Väga laialdaselt on rehvide lämmastikuga täitmine kasutusel lennukitel, vormel F1 sarjas jne.

Rehvide täitmisel lämmastikuga on mitmeid eeliseid:


  •       Rehvi läbisõit suureneb kuni 25%
  •       Õigest rehvirõhust tingitud kütusekulu vähenemine kuni 10%
  •       Sõidumugavuse suurenemine
  •       Velgedel väheneb korrosiooni oht
  •       Stabiilne rehvirõhk, s.t ei ole vaja enam muretseda rehvirõhu pärast
  •       Rehvide täitmine lämmastikuga maksab sõiduauto puhul al. 9,5 € ja maasturi puhul al. 11,5 €.

   

Küsi lisa

Uus rehvimärgistuse süsteem teeb rehvide võrdlemise lihtsaks. 

Edasi »

Eestis on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini. Naastrehvidega on lubatud sõita alates 15. oktoobrist kuni 31. märtsini. Talviste tee- ja ilmastikuolude korral on lubatud naastrehvidega sõita 1.oktoobrist kuni 30.aprillini. Lamellrehvidega on lubatud sõita kogu aasta jooksul.

Rehvitootjate info: