Peugeot Partner Tepee sõidurõõm

Peugeot Partner Tepee Bensiinimootor
Puhas ja madala kütusekuluga mootor võimaldab sõiduki dünaamilisi omadusi maksimaalselt ära kasutada. Partner Tepee on saadaval kahe erineva võimsusega 1,6-liitrise bensiinimootoriga, mis ühendab endas suurepärase juhitavuse ja efektiivsuse.
Peugeot Partner Tepee Mikrohübriidtehnoloogiaga e-HDi diiselmootor
Mikrohübriidtehnoloogia näol on tegemist kolmanda põlvkonna Stop & Start süsteemiga, mis tähendab, et mootor lülitub ooterežiimile, kui oled autoga peatunud punase tule taga või seisad liiklusummikus. Tavapärase starteri asemel on e-HDi puhul kasutusele võetud pöördgeneraator, mis on 70% vastupidavam kui tavaline starter ning mis tagab kiirema, vaiksema ja sujuvama mootori käivituse.
Peugeot Partner Tepee e-HDi tehnoloogia
Uudne tehnoloogia tagab parema kontrolli kütusekulu üle ja väiksema koguse süsinikdioksiidi eraldamise keskkonda. Selle tehnoloogia juurde kuulub manuaalkäigukast või 6-käiguline elektrooniliselt juhitav manuaalkäigukast, mis tagab mugava juhtimise.
Peugeot Partner Tepee Tahmaosakeste filter
Peugeot oli esimene autotootja, kes paigaldas oma diiselmootoriga sõidukitele tahmaosakeste filtri. Filter vähendab tahmaosakeste hulka heitgaasides minimaalse mõõdetava hulgani (0,004 g/km).
Peugeot Partner Tepee Kiirustundlik roolivõimendi
Roolivõimendi teeb sõiduki juhtimise tundlikuks, võimaldades lihtsat manööverdamist. See on süsteem, mis seob roolivõimendi tugevuse sõidukiirusega, muutes juhtimise suurtel kiirustel palju kindlamaks. Aeglaselt sõites aga töötab rool palju kiiremalt.
Peugeot Partner Tepee Elektrooniline stabiilsusprogramm
Elektrooniline stabiilsuskontroll koos Grip Control’iga tagab haarduvuse teega igas sõiduolukorras. Armatuurlaual paiknev lüliti võimaldab täpsustada teekatte tüüpi, et hoida ära rataste libisemine haarduvuse nõrgenemise korral.
Peugeot Partner Tepee Pidurdussüsteem
Partner Tepeel on neli ketaspidurit, mis töötavad tõhusalt igasugustes tingimustes. Rataste blokeerumist takistav pidurdussüsteem (ABS) kontrollib pidurdamisel suunda, hoides ära rataste blokeerumise äkkpidurduse korral. Elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBFD) juhib eraldi iga ratta pidurdust, et suurendada pidurite tõhusust, eriti kurvis.
Hädapidurdusvõimendi (EBA) suurendab äkkpidurduse korral pidurdusjõudu, muutes pidurdusteekonna minimaalseks.
Peugeot Partner Tepee Vedrustus
Partner Tepeel on uue põlvkonna esi- ja tagavedrustus, mis tagab dünaamilise ja usaldusväärse juhitavuse igasugustes sõidutingimustes.