Peugeot Partner sõidurõõm

Peugeot partner Bensiinimootor
1,6-liitrine bensiinimootor on madalate ülalpidamiskuludega, keskkonnasäästlik ja ökonoomne.
Peugeot partner Mikrohübriidtehnoloogiaga e-HDi diiselmootor
Mikrohübriidtehnoloogia näol on tegemist kolmanda põlvkonna Stop & Start süsteemiga, mis tähendab, et mootor lülitub ooterežiimile, kui oled autoga peatunud punase tule taga või seisad liiklusummikus. Tavapärase starteri asemel on e-HDi puhul kasutusele võetud pöördgeneraator, mis on 70% vastupidavam kui tavaline starter ning mis tagab kiirema, vaiksema ja sujuvama mootori käivituse.
Peugeot partner Elektrooniliselt juhitav manuaalkäigukast
Igapäevased sõidud muudab lihtsaks ja mugavaks elektrooniline manuaalkäigukast, mis on tavalisest käigukastist oluliselt keskkonnasõbralikum.
Peugeot partner Elektrooniline stabiilsusprogramm (ESP)
Elektrooniline stabiilsuskontroll koos Grip Control’iga tagab haarduvuse teega igas sõiduolukorras. Armatuurlaual paiknev lüliti võimaldab täpsustada teekatte tüüpi, et hoida ära rataste libisemine haarduvuse nõrgenemise korral.
Peugeot partner Pidurdussüsteem
Tänu kahele ventileeritavale pidurikettale ees ja kahele ventileerimata pidurikettale taga on Partneril igas olukorras suurepärased pidurdamisomadused. Rataste blokeerumist takistav pidurdussüsteem (ABS) kontrollib pidurdamisel suunda, hoides ära rataste blokeerumise äkkpidurduse korral. Elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBFD) juhib eraldi iga ratta pidurdust, et suurendada pidurite tõhusust, eriti kurvis. Hädapidurdusvõimendi (EBA) suurendab äkkpidurduse korral pidurdusjõudu, muutes pidurdusteekonna minimaalseks.