Hübriidtehnoloogia

Peugeot üheks tähtsaks eesmärgiks on kasutusele võtta hübriidtehnoloogia ehk HDi FAP tehnoloogia ja võimsa elektrimootori kombinatsioon. See kombineeritud tehnoloogia vähendab kütusekulu ja heitgaaside eraldumist veelgi. Hübriidtehnoloogia põhimõte on selles, et aeglase sõidu või aeglustumise korral liigub auto elektrimootoriga, ühtlase ja suurema kiiruse korral aga HDi diiselmootoriga. Kiirendamisel töötavad need mootorid koos.

Traditsiooniliste diiselmootoritega võrreldes on HDi hübriidtehnoloogia abil võimalik kütusekulu ja eralduva süsihappegaasi hulka vähendada kuni 35%.

Maailma esimene diiselmootoriga hübriidauto

2011.a. lõpus tutvustab Peugeot maailma esimest diiselmootoriga hübriidsõidukit 3008 HYbrid4, mis ühendab omavahel diisel- ja elektrimootori keskkonnasäästlikul viisil. Uus mudel võimaldab pakkuda nelivedu, 200-hobujõudu ja vaid 3,8-liitrist kütusekulu 100 kilomeetri kohta, mille COpääst on kilomeetri kohta kõigest 99 grammi.