Disain

Kõige paremini on Peugot’ ilmselt tuntud tänu oma tänapäevaselt kaunile disainile. Kuid disain ei ole üksnes kaunis välimus – see tähendab ka muljetavaldavat funktsionaalsust. Neid kahte komponenti ei jäta Peugeot’ disainerid iialgi kahe silma vahele.

2009. aastal esitleti Frankfurti autonäitusel uut, revolutsioonilist kontseptsioon-sõidukit BB1, mis on vaid 2,5 meetri pikkune (20 cm lühem kui Smart), ent mahutab 4 täiskasvanud reisijat. See on maailmas täiesti erakordne!  

Täiselektriline sõiduk liigub kahe 7,5 kW mootori abil, mis on paigutatud tagumiste rataste kohale. Tagaistmete all olev aku võimaldab ilma laadimiseta edasi liikuda kuni 120 kilomeetrit. Juhikoht on püstine ning põrandal ei ole pedaale – nii jääb salongi rohkem ruumi. See on sõiduk, mis pöörab automaailma arusaamad pea peale.

Loomingulisus

Peugeot ehitas oma esimese auto 1891. aastal. Sellest ajast on Peugeot’ eesmärk olla oma stiilitunnetuse ja elegantse disainiga autotööstuse tipus. Lakkamatut pürgimist esteetiliste tippsaavutuste poole iseloomustab kõige paremini Peugeot’ Autodisaini Keskuse (Automotive Design Network) hoone. Selles inspireerivas ja moodsas hoones töötavad mitmed autodisaini tippeksperdid ning keskust võib pidada Euroopa kõige uuendusmeelsemate autodisainerite kasvulavaks.