HDI Diisel

Peugeot diiselmootori tehnoloogia HDi FAP on eriline. Diiselmootor on muudetud keskkonnasõbralikumaks ja kütusesäästlikumaks ilma selle võimsust vähendamata. 1998. aastast alates on müüdud ligi kuus miljonit just selle tehnoloogiaga varustatud autot. Võrreldes tavaliste diiselmootoritega eraldub HDi (kõrgsurve-otsesissepritse) mootori töötamise käigus 20% vähem süsihappegaasi ja 40% vähem vingugaasi, samuti väheneb lämmastikoksiidide (NOx) kogus. See tähendab, et suur osa sellest ebameeldivast tossust, mis tavadiiselmootorite töö käigus eraldub, on HDi mootoris eemaldatud.

Veelgi väiksemale keskkonnamõjule aitab kaasa Peugeot diiselmootorites paiknev FAP-filter. See vähendab oluliselt kütuse põlemisel eralduvate tahmaosakeste hulka. FAP-filtriga on varustatud üle 1,8 miljoni Peugeot mudeli.

Samas võimaldab uudse tehnoloogiaga mootor läbida ühe liitri kütusega varasemaga võrreldes rohkem kilomeetreid. Kuna diiselkütus pihustatakse mootorisse kõrgsurve all (kuni 1800 baari), põleb kütus pidevalt, ühtlaselt ja täies ulatuses. Selle tulemusena saab paagitäie kütusega läbida pikema vahemaa, ilma et auto sõiduomadused sellest halveneks.

Ülimalt keskkonnasõbralik tahmaosakeste filter on paigaldatud Peugeot  207, 308, 4007,  807 ja Bipperile.