Peugeot 3008 sõidurõõm

peugeot 3008 Turbo-tehnoloogia
Koos BMW kontserniga arendab ja toodab Peugeot uut bensiinimootorite perekonda, kus kasutatakse uusimat tehnoloogiat. Mootorite võimsus jääb vahemikku 95–175 hj, pakkudes uut taset nii tehnilise võimsuse ja saadava sõiduelamuse kui ka vähenenud kütusekulu ja heitgaasides sisalduva süsinikdioksiidi sisalduse osas.
peugeot 3008 HDi-diiselmootor
HDi ehk kõrgsurve otsesissepritse tehnoloogiaga pihustatakse kütus kõrgsurve all otse mootorisse, elektro-hüdrauliliselt juhitavate otsikutega pihustid on ühendatud ühisanumaga. Selline tehnika võimaldab väga täpset kütuse doseerimist nii koguselt kui ka ajaliselt ning seega ka kütuse ühtlasemat ja tõhusamat põlemist.
peugeot 3008 Reguleeritav veojõukontroll
Lumes, poris või liival sõites võimaldab veojõukontrolli seadistamise nupp valida nelja režiimi seast antud pinnase jaoks sobivaima: lumi, pori, liiv, ESP off, ESP standard.
peugeot 3008 Elektriline seisupidur
Elektriline seisupidur rakendub automaatselt mootori seiskumisel ja vabaneb gaasipedalile vajutades.
peugeot 3008 esp Elektrooniline stabiilsusprogramm (ESP)
Lisavarustusena on saadaval elektrooniline stabiilsusprogramm, mis lisab pidurdussüsteemile veel kaks täiendavat funktsiooni. Rataste libisemisvastane süsteem (ASR) mõjutab pidureid ja mootori juhtimist, et piirata rataste libisemist haarduvuse kadumise korral. Dünaamiline stabiilsuskontroll (CDS) võrdleb pidevalt rooliandurilt ja külgkiirenduse andurilt saadavaid andmeid, et tuvastada ala- või ülejuhitavus. Andmete põhjal viib süsteem auto esialgsele trajektoorile tagasi.
peugeot 3008 Pidurdussüsteem
Peugeot 3008-l on uuenduslik ja täiuslik pidurdussüsteem. Rataste blokeerumisvastase süsteemI (ABS) juurde kuulub ka elektrooniline pidurdusjõu jaotur (REF), mis jaotab pidurdusjõu optimaalselt esi- ja tagarataste vahel. Süsteemi juurde kuulub ka CSC-süsteem, mis võimaldab juhtida eraldi parem- ja vasakpoolsete rataste pidurdamist ning saavutada seega parem stabiilsus kurvis; ning hädapidurdusvõimendi (AFU), mis suurendab vajaduse korral pidurite tõhusust.
peugeot 3008 Dünaamiline külgkalde kontroll
Dünaamiline külgkalde kontroll tagab tagavedrustuse hüdraulilise süsteemi abil kurvides sõites kerestabiilsuse ja samas ka sõidumugavuse.

Peugeot 3008 

Uus elu
Peugeot 3008 crossover ühendab endas mitut eri mudelitüüpi nagu maastur, mahtuniversaal ja luukpära, võttes üle nende mudelite tugevad küljed ning lisades mitmeid uusi ja originaalseid tehnoloogiaid.

Hind alates 19 900 €