Sõidurõõm

Hyundai Santa Fe

Kurvihaardekontrolli süsteem (ATCC)

Suunates pöördemomendi ratastele, mille haardumine on hetkel parim, parandab kurvihaardekontrolli süsteem juhitavust ja sõiduohutust kurvides. Vajadusel pidurdab süsteem täpselt välja arvestatud jõuga ka sisekurvipoolset tagaratast. Koos elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga (ESC) laseb see läbida kurve hoogsamalt, ent samas stabiilsemalt.

Hyundai Santa Fe

Esi- ja tagavedrustus

MacPhersoni küünalvedrustus ees parandab auto stabiilsust ja sõiduomadusi nii kiirendamisel kui ka pidurdamisel. Mitmikhoobvedrustus taga teeb sõidu mugavamaks ning võtab teiste süsteemidega võrreldes vähem ruumi, tekitades salongi tagaossa lisaruumi tagaistujate sõidumugavuse parandamiseks.

Hyundai Santa Fe

6-käiguline automaatkäigukast

6-käigulise automaatkäigukasti kasutamine on eriti lihtne, sest see vahetab käike sujuvalt ja automaatselt Teie eest ise. Lisaks on sellel veel üks eelis – auto normaalse kasutamise korral pole vaja kordagi käigukastiõli vahetada.

Hyundai Santa Fe

Autonoomne hädapidurdussüsteem (AEB)

Radar ja kaamera jälgivad pidevalt teed auto ees ning hoiatavad juhti võimaliku kokkupõrke eest. Vajadusel rakendab süsteem pidurid automaatselt tööle, et kokkupõrget teise sõiduki või jalakäijaga vältida või leevendada. Autonoomne hädapidurdussüsteem on loodud juhi abistamiseks mitmete eri stsenaariumide korral ning selle töö sõltub paljudest erinevatest teguritest.

Hyundai Santa Fe

Intelligentne kiirushoidik (ASCC)

Liikluses, kus on vaja pidevalt pidurdada ja kiirendada, aitab juhti intelligentne kiirushoidik, mis hoiab ees liikuva sõidukiga eelnevalt kindlaks määratud ohutut pikivahet. Kui auto on peatunud, taaskäivitab süsteem automaatselt mootori, kui on eespool uuesti liikumise tuvastanud.

Hyundai Santa Fe

Sõidureast väljumise hoiatussüsteem (LDWS)

Süsteem jälgib autole paigaldatud kaamerate abil sõiduridade eraldusjooni ning annab nähtava ja kuuldava hoiatusega märku, kui auto hakkab suunda näitamata sõidureast välja kalduma.

Hyundai Santa Fe

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) ja auto sõidustabiilsuse juhtsüsteem (VSM)

ESC-süsteem aitab säilitada stabiilsust ohtlikes teeoludes, reguleerides mootori pöördemomenti ja pidurdamist. VSM-süsteem parandab aga auto suunastabiilsust, eriti pidurdamisel ja pööretel, kui teekate on märg või libe. Selleks teeb VSM-süsteem pidevalt koostööd ESC-süsteemi ja roolivõimendiga.

Hyundai Santa Fe

Mägipidur (DBC) ja nõlvaltstardiabi süsteem (HAC)

Paigaltvõtt kallakul ja järsud laskumised on uuel Santa Fel juba veres. Mägipidur rakendab pidurid automaatselt õige jõuga tööle, et hoida laskumisel ühtlast ja ohutut sõidukiirust, nõlvaltstardiabi süsteem ei lase aga autol allapoole veereda, säilitades liikumise alustamisel veel veidi aega pidurirõhku.

Välja peetud igas detailis

Stiilne atleetlik disain. Sujuvalt töötav võimas mootor. Mugav ja lõõgastav sõit.

Hind alates 35 990 €