Tulevik

Tulevik algab siit.

Iga ideeauto tähendab Chevrolet’ disaineritele võimalust eksperimenteerimiseks. Nõnda saab testida uusi dünaamilisi materjale ja energiaallikaid. See on võimalus uurida uusi vorme nii disainis kui aerodünaamikas. Teha murrangulisi uuendusi võimsuses ja sooritusvõimes. Nihutada piire, et anda nägu autodisaini uuele põlvkonnale. Iga ideeauto on visioon sellest, kuidas meie globaalsed tiimid näevad autosõidu tulevikku. Kuid iga mudeli süda ja hing on unikaalselt Chevrolet`likud.

Beat

Üks kuumemaid trende mini-segmendis on autole isikupära lisamine. Beati puhul püüdsid meie disainerid selliseid võimalusi juurde luua. Olgu tegemist lülitipaneeli ja valgusti või velgede ja armatuurlauaga, kõike saab tavalisest rohkem ise kujundada. Samas pakub auto praktilisust ja sooritusvõimet linnasõidul.

Groove

Kui paluda meie disaineritel Groove’ist rääkida, kasutavad nad tihti väljendit “funkastalgia”. Teisisõnu on see auto, mis on ühtaegu nii stiilne, funktsionaalne kui nostalgiline. Oma visiooni teostamiseks leidsid disainerid inspiratsiooni klassikalistest Chevrolet’ detailidest nagu püstine tuuleklaas ja laiendatud poritiivad. Tulemuseks on hot rod stiilis linnamaastur, mis on jõuline, kuid armsa olemusega.

Trax

Tänavatel liigub palju suuri maastureid, selles aga nägid meie disainerid uut võimalust. Kui võtta maasturi karm välimus ja sooritusvõime, kuid teha auto piisavalt väikeseks, et sellega oleks lihtne linnas liigelda? Nõnda sündiski Trax. Üheosalised põrkerauad, tagaosale kinnitatud varuratas ja katusereelingud annavad Traxile karmivõitu välimuse. Kuid tõeline erilisus peitub auto seespool.

Camaro

Concept Camaro tulevikku planeerides läksid disainerid esmalt ajas tagasi. Uurinud lähemalt 1960-aastate originaal-Camaro stiili ja sooritusvõimet, asuti eksperimenteerima uute tehnoloogiate ja disainilahendustega, et muskelauto oluliselt tõhusamaks muuta. Disainerite visioonist arenes välja Camaro Concept.

Camaro Convertible

Kabrioleti loomine on disaineritele tõeline väljakutse. Katuse mahavõtmine mõjutab auto aerodünaamikat, juhitavust ja kere jäikust. Mõeldes Camarost kui kabrioletist algusest saati, suutsid disainerid arendada ideeautot täiesti uues suunas, ohverdamata samas võimsust ega stiili.

Sequel

See on kiire ja voolujooneline. Ainus summutist tulev heitgaas on kahjutu aur. Vesinik-kütuseelement on loomulikult keskkonnasõbralik. Kuid oluline on saada tulemuseks selline auto, mis rahuldab kõik igapäevavajadused. Testimaks tehnoloogiat reaalses maailmas loodi ideeauto Sequel, esimene vesinikujõul töötav linnamaastur.

WTCC Ultra

Kõik algas uue põlvkonna touring-auto disainiprojektist, kuid muutus kiiresti Chevrolet edu sümboliks WTCC võistlussarjas. WTCC Ultra kontseptauto agressiivne sportlik disain tekitas kohe vaimustust. Kuid ainulaadseks teeb Ultra see, mis peitub välimuse all.

T2X

Kes vajab rohkem ruumi, sõidab maasturiga, kes hindab kiirust ja välimust, sõidab sportkupeega. Kui aga meie globaalse disainitiimi ideed teostuvad, ei pea enam autode vahel valima. Nad ühendasid mõlemad maailmad ja lõid ideeauto T2X, noortele mõeldud stiilse sportliku linnamaasturi.

Aveo RS

Mudeliga Aveo RS astub Chevrolet väikeautode alal suure sammu edasi. Uus sportlik luukpära on pikem, laiem ja ruumikam ning üllatab nii sees kui väljas detailidega, mis reedavad disainerite üllatava inspiratsiooniallika – mootorrattad.